OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Roboty budowlane X
Dostawy
Usługi
|
|
SEKCJA I: Zamawiający
I.1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego
Nazwa
Miasto Szklarska Poręba
|
Nazwisko osoby upoważnionej do kontaktów
p. Roman Hryniewicz
|
Adres
ul. M.Buczka nr 2
|
Kod pocztowy
58-580
|
Miejscowość
Szklarska Poręba
|
Województwo
dolnośląskie
|
Telefon
075/ 75 47 700
|
Faks
075/ 75 47 724
|
Poczta elektroniczna (e-mail)
drogi@szklarskaporeba.pl
|
Adres internetowy (URL)
www.szklarskaporeba.pl
|
I.2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje
Taki jak w pkt. I.1 - x Jeśli inny, wykorzystać Załącznik A
I.3) Adres, pod którym można uzyskać specyfikację istotnych warunków zamówienia
Taki jak w pkt. I.1 - x Jeśli inny, wykorzystać Załącznik A
I.4) Adres, na który należy przesyłać oferty/ wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
Taki jak w pkt. I. 1 - x Jeśli inny, wykorzystać Załącznik A
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Opis
II.1.2) Nazwa zamówienia nadana przez zamawiającego
Remont tarasu budynku Przedszkola Samorządowego nr 1 w Szklarskiej Porębie przy
ul. Sikorskiego 12
II.1.3) Opis przedmiotu zamówienia
Remont tarasu o podłożu betonowym 107,32 m² i podłożu drewnianym 17,07m² polega na zerwaniu
wszystkich dotychczasowych warstw aż do konstrukcji stropodachu i wykonaniu nowego pokrycia składającego się w przekroju z warstw na podłożu betonowym: warstwa profilująca spadek gr.~5 cm ; izolacja pozioma-przeciwwodna z trzech warstw papy asfaltowej podkładowej, na tekturze 400/1200; izolacja przeciwwilgociowa i przeciwwodna wykonana z maty drenażowej W-4250 ; jednowarstwowa izolacja termiczna wykonana z płyty izolacyjno -drenażowej z twardej pianki polistyrenowej Styrodur gr.8,0 cm; izolacja przeciwwilgociowa i przeciwwodna z włókniny odsączającej [gramat. 250g/m²] z tkaniną nośną -do płyt Styrodur; warstwa wyrównawcza z zaprawy cement.M12 gr.5 cm –zatarta na ostro z matą czarną, zbrojarska do posadzek, dwie warstwy płynnej żywicy uszczelniające podłoże i wypełniające szczeliny dylatacyjne
oraz z warstw na podłożu drewnianym: ślepej podłogi z płyt OSB 3 gr.22 mm, izolacji przeciw- wilgociowej i przeciwwodnej z maty drenażowej Schluter DITRA mocowanej do podłoża zaprawą klejową Ceresit CM 17 z gruntowaniem podłoża preparatem Ceresit CT 17 i Atlas UNI grunt.
Warstwa wierzchnia tarasu dla obu podłoży: płytki z kamieni sztucznych o wymiarach 40*40 cm.
Ponadto remont tarasu obejmuje wymianę stolarki okiennej drewnianej -skrzynkowej na dwudzielną ,rozwierno-uchylną ,z PCV o wym. 125*240 – 7 szt, 110*240- 4 szt oraz wymianę drzwi balkonowych na PCV o wym 125*300 – 1 szt ; obróbek blacharskich okapu - blacha tytanowo-cynkowa gr. min 0,65mm- w rozwinięciu ok. 49,5 m², rynien dachowych śr.15 cm - blacha tytanowo-cynkowa gr. min 0,65mm – 48,7m ; rur spustowych śr.12 cm - blacha tytanowo-cynkowa gr. min 0,65mm – 13,0m- (elementy prefabrykowane-bezszwowe), wykonanie nowej balustrady tarasowej – konstrukcja stalowa, mocowanie na wspornikach w ścianach, wypełnienie pionowymi elementami drewnianymi z drewna iglastego, impregnowanego – 50,7 m.
II.1.4) Miejsce wykonania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw
Przedszkole Samorządowe nr 1 w Szklarskiej Porębie przy ul. Sikorskiego 12
II.1.5) Nomenklatura
|
II.1.5.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
|
|
|
Główny przedmiot
|
45.26.00.00-7 [roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty]
|
w tym w szczególności :
|
45.26.13.20-3 [ kładzenie rynien ]
45.26.14.00-8 [ pokrywanie ]
45.26.14.10-1 [izolowanie dachu ]
45.43.21.14-6 [roboty w zakresie podłóg drewnianych ]
45.34.20.00-6 [wznoszenie ogrodzeń ] –analogia: balustrady
45.42.11.24-9 [instalowanie drzwi z tworzyw sztucznych]
45.42.11.25-6 [instalowanie okien z tworzyw sztucznych]
45.43.11.00-8 [ kładzenie terakoty]
|
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej
NIE - x TAK
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
NIE - x TAK
II.2) Wielkość lub zakres zamówienia
II.2.1) Wartość lub zakres zamówienia (z uwzględnieniem wszystkich części i opcji, o ile dotyczy)
poniżej 60.000 euro
II.3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania
Okres w miesiącach i/ lub w dniach (licząc od daty udzielenia zamówienia)
lub: Data rozpoczęcia ~ 15/07/2005 i/ lub zakończenia 31/08/2005 (dd/mm/rrrr)
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) Wymagane wadium nie
III.2) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne
Złożenie oświadczenia o braku występowania okoliczności wykluczenia z postępowania i spełnieniu warunków ustawowych -zgodnie z art.24 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Uszczegółowienie warunków uczestnictwa w postępowaniu zawarte jest w SIWZ, a dotyczy w szczególności: - posiadania doświadczenia wyrażającego się zrealizowaniem w okresie
od VII 2000 r. do VI 2005 r. { a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- to z tego okresu} co najmniej dwóch zamówień odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia -z dokumentem potwierdzającym jego wykonanie z należytą starannością, - dysponowania osobami i podmiotami ( w przypadku konsorcjum) zdolnymi do wykonania zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji , w tym minimum jednym pracownikiem posiadającym uprawnienia do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie do kierowania robotami w zakresie konstrukcyjno-budowlanym oraz aktualną przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa,
-posiadania polisy ubezpieczenia OC –kontraktowego od kwoty stanowiącej minimum równowartość kontraktu ,- posiadania środków finansowych na rachunku bankowym ,w dniu podpisania umowy, w wysokości minimum 50.000zł przeznaczonych na realizację zamówienia lub zdolność kredytową co najmniej w takiej wysokości [uwaga: przed podpisaniem umowy wybrany wykonawca będzie zobowiązany przedstawić stosowny i aktualny dokument potwierdzający ].
SEKCJA IV: TRYBY
IV.1) tryb udzielenia zamówienia
Przetarg nieograniczony x
Przetarg ograniczony
Negocjacje z ogłoszeniem
IV.1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia (o ile dotyczy)
Numer ogłoszenia w spisie BZP
|
Nr poz. z // (dd/mm/rrrr)
|
IV.1.3) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu (jeśli dotyczy)
Liczba lub: Minimum / Maksimum
IV.2) Kryteria oceny ofert
A) x - najniższa oferowana cena ryczałtowa za wykonanie zakresu zamówienia – 100%
lub
B) cena oraz dodatkowe kryteria i ich wagi:
IV.3) Informacje administracyjne
IV.3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia dostępne : do 05/07/2005 r.
oraz dodatkowych wyjaśnień : do 30/06/2005 godz. 9:00
Cena (o ile dotyczy) 10 zł
IV.3.2) Termin składania ofert w postępowaniu)
Data 06/07/2005 godzina 9: 00 (gg:mm)
IV.3.3) Termin związania ofertą (w przypadku trybu przetargu nieograniczonego)
Do (dd/mm/rrrr) lub miesięcy i/ lub 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert
IV.3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert
Data 06/07/2005 (dd/mm/rrrr) godzina 9: 30 (gg:mm)
Miejsce : siedziba Urzędu Miasta Szklarska Poręba, Szklarska Poręba ,ul. M.Buczka 2,
sala konferencyjna - parter
SEKCJA V: INNE INFORMACJE
V.1) Czy zamówienie dotyczy projektu/ programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej?
NIE x TAK
Jeśli tak, wskazać projekt/ program oraz wszelkie pomocne odniesienia__________________________
__________________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________________
V.2) Data wysłania ogłoszenia 2006/2005 (dd/mm/rrrr)
|