SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Opis
II.1.2) Nazwa zamówienia nadana przez zamawiającego
Rozbudowa cmentarza komunalnego przy ul. Ks. Kardynala Wyszynskiego w Szklarskiej Porebie
ETAP I
– kwatery: nr 1, nr 2, nr 3 ,tj lącznie 40 grobów, w tym: 31 grobów rodzinnych i 9 grobów zwyklych,
w oparciu o zatwierdzony projekt budowlany
II.1.3) Opis przedmiotu zamówienia
Pola grzebalne usytuowane na terenie uksztaltowanym tarasowo, z podniesionym, od 0,5m do 1,20m, poziomem poprzez nadsypanie dowiezionym gruntem urabialnym. Pola grzebalne podzielone na sektory murkami kamiennymi niwelującymi róznice poziomów. Pomiedzy polami grzebalnymi zaprojektowano ściezki (alejki boczne) szerokości 1,50m ,o nawierzchni betonowej z wtopionym tluczniem kamiennym, ograniczone kraweznikiem i murkiem. Dla ruchu pieszego przewidziano schody terenowe szerokości 1,50m ,o nawierzchni betonowej z wtopionym tluczniem kamiennym , ograniczone obustronnie murkiem oraz aleje zbiorczą szerokości 3,00m ,o nawierzchni brukowej z kamienia lamanego, ograniczoną kraweznikiem lub murkiem ograniczającym, z centralnie poprowadzonym wodościekiem betonowym.
Śmietniki murowane z kamienia - w formie oslony dla pojemników i kontenerów.
Murki „rozgraniczające” zaprojektowano z kamienia ukladanego na sucho jak i na zaprawie cementowej ,natomiast mury oporowe - jako zelbetowe.
Caly teren ogrodzony ogrodzeniem stalym- z profili zamknietych i stylizowanych na kute ,na cokole kamiennym. Nasadzenia zywoplotów iglastych.
Bilans terenu dla I ETAPU – powierzchnie:
pola grzebalne- 508,5 m², murki kamienne- 11,2 m², wodościek- 12,5 m², alejki boczne- 30,7 m², zielen - 150,9 m², skarpa kamienna - 25,2 m², schody terenowe -7,5 m², cokol ogrodzenia i mury oporowe-39,8 m², śmietnik sm1- 13,8 m².
W I ETAPIE do wykonania na calym obszarze objetym inwestycją
- niwelacja terenu – 0,25 ha oraz ogrodzenie – ~149 m.
II.1.4) Miejsce wykonania robót budowlanych, uslug lub miejsce dostaw
Rozbudowa cmentarza w granicach dzialki 19 obreb- Szklarska Poreba 4 ,
obszar objety inwestycją przylega do istniejącego, czynnego cmentarza .Jest to pas o szerokości ~30 m (licząc od granicy cmentarza istniejącego) , dlugości ~81 m i powierzchni ~0,25ha
II.1.5) Nomenklatura
|
II.1.5.1) Wspólny Slownik Zamówien (CPV)
|
|
|
Glówny przedmiot
|
45.21.54.00-1 [roboty na cmentarzach]
|
w tym:
|
|
II.1.6) Czy dopuszcza sie zlozenie oferty cześciowej
NIE - x TAK
II.1.7) Czy dopuszcza sie zlozenie oferty wariantowej
NIE - x TAK
II.2) Wielkośc lub zakres zamówienia
II.2.1) Wartośc lub zakres zamówienia (z uwzglednieniem wszystkich cześci i opcji, o ile dotyczy)
ponizej 60.000 euro
II.3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania
Okres w miesiącach i/ lub w dniach (licząc od daty udzielenia zamówienia)
lub: Data rozpoczecia ~ 10/07/2005 i/ lub zakonczenia 10/09/2005 (dd/mm/rrrr)
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) Wymagane wadium
2 000 zl
_______________________________________
III.2) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbedne do oceny, czy spelnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne
Zlozenie oświadczenia o braku wystepowania okoliczności wykluczenia z postepowania i spelnieniu warunków ustawowych -zgodnie z art.24 ust.1 ustawy Prawo zamówien publicznych. Uszczególowienie warunków uczestnictwa w postepowaniu zawarte jest w SIWZ, a dotyczy w szczególności: - posiadania doświadczenia wyrazającego sie zrealizowaniem w okresie
od VII 2000 r. do VI 2005 r. { a jezeli okres prowadzenia dzialalności jest krótszy- to z tego okresu} co najmniej jednego zamówienia odpowiadającego swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia -z dokumentem potwierdzającym jego wykonanie z nalezytą starannością, - dysponowania osobami i podmiotami ( w przypadku konsorcjum) zdolnymi do wykonania zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji , w tym minimum jednym pracownikiem posiadającym uprawnienia do pelnienia samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie do kierowania robotami w zakresie konstrukcyjno-budowlanym oraz aktualną przynaleznośc do Izby Inzynierów Budownictwa, jak równiez geodetą prowadzącym obsluge geodezyjną realizowanego zadania, - posiadania polisy ubezpieczenia OC –kontraktowego od kwoty stanowiącej minimum równowartośc kontraktu ( dla I etapu), - posiadania środków finansowych na rachunku bankowym ,w dniu podpisania umowy, w wysokości minimum 50.000zl przeznaczonych na realizacje zamówienia lub zdolnośc kredytową co najmniej w takiej wysokości [uwaga: przed podpisaniem umowy wybrany wykonawca bedzie zobowiązany przedstawic stosowny i aktualny dokument potwierdzający ].
- dysponowania sprzetem niezbednym do wykonania przedmiotu zamówienia, w tym co najmniej: dwoma koparkami gąsienicowymi o poj. lyzki min.0,25m³, spycharką gąsienicową o mocy min.75 kM, równiarką samojezdną o mocy min.75 kM, walcem statycznym samojezdnym, walcem wibracyjnym samojezdnym o nacisku minimum 2,5T.
-
SEKCJA IV: TRYBY
IV.1) tryb udzielenia zamówienia
Przetarg nieograniczony x
Przetarg ograniczony
Negocjacje z ogloszeniem
IV.1.2) Wstepne ogloszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia (o ile dotyczy)
Numer ogloszenia w spisie BZP
|
Nr poz. z // (dd/mm/rrrr)
|
IV.1.3) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udzialu w postepowaniu (jeśli dotyczy)
Liczba lub: Minimum / Maksimum
IV.2) Kryteria oceny ofert
A) x - najnizsza oferowana cena ryczaltowa za wykonanie zakresu I ETAPU – 100%
lub
B) cena oraz dodatkowe kryteria i ich wagi:
IV.3) Informacje administracyjne
IV.3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia dostepne : do 29/06/2005 r.
oraz dodatkowych wyjaśnien : do 24/06/2005 godz. 9:00
Cena (o ile dotyczy) 20 zl
IV.3.2) Termin skladania ofert w postepowaniu)
Data 30/06/2005 godzina 9: 00 (gg:mm)
IV.3.3) Termin związania ofertą (w przypadku trybu przetargu nieograniczonego)
Do (dd/mm/rrrr) lub miesiecy i/ lub 30 dni od ostatecznego terminu skladania ofert
IV.3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert
Data 30/06/2005 (dd/mm/rrrr) godzina 9: 30 (gg:mm)
Miejsce : siedziba Urzedu Miasta Szklarska Poreba, Szklarska Poreba ,ul. M.Buczka 2,
sala konferencyjna - parter
SEKCJA V: INNE INFORMACJE
V.1) Czy zamówienie dotyczy projektu/ programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej?
NIE x TAK
Jeśli tak, wskazac projekt/ program oraz wszelkie pomocne odniesienia__________________________
__________________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________________
V.2) Data wyslania ogloszenia 14/06/2005 (dd/mm/rrrr)