SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Opis
II.1.2) Nazwa zamówienia nadana przez zamawiającego
Rozbudowa cmentarza komunalnego przy ul. Ks. Kardynała Wyszyńskiego w Szklarskiej Porębie
ETAP I
– kwatery: nr 1, nr 2, nr 3 ,tj łącznie 40 grobów, w tym: 31 grobów rodzinnych i 9 grobów zwykłych,
w oparciu o zatwierdzony projekt budowlany
II.1.3) Opis przedmiotu zamówienia
Pola grzebalne usytuowane na terenie ukształtowanym tarasowo, z podniesionym, od 0,5m do 1,20m, poziomem poprzez nadsypanie dowiezionym gruntem urabialnym. Pola grzebalne podzielone na sektory murkami kamiennymi niwelującymi różnice poziomów. Pomiędzy polami grzebalnymi zaprojektowano ścieżki (alejki boczne) szerokości 1,50m ,o nawierzchni betonowej z wtopionym tłuczniem kamiennym, ograniczone krawężnikiem i murkiem. Dla ruchu pieszego przewidziano schody terenowe szerokości 1,50m ,o nawierzchni betonowej z wtopionym tłuczniem kamiennym , ograniczone obustronnie murkiem oraz aleję zbiorczą szerokości 3,00m ,o nawierzchni brukowej z kamienia łamanego, ograniczoną krawężnikiem lub murkiem ograniczającym, z centralnie poprowadzonym wodościekiem betonowym.
Śmietniki murowane z kamienia - w formie osłony dla pojemników i kontenerów.
Murki „rozgraniczające” zaprojektowano z kamienia układanego na sucho jak i na zaprawie cementowej ,natomiast mury oporowe - jako żelbetowe.
Cały teren ogrodzony ogrodzeniem stałym- z profili zamkniętych i stylizowanych na kute ,na cokole kamiennym. Nasadzenia żywopłotów iglastych.
Bilans terenu dla I ETAPU – powierzchnie:
pola grzebalne- 508,5 m², murki kamienne- 11,2 m², wodościek- 12,5 m², alejki boczne- 30,7 m², zieleń - 150,9 m², skarpa kamienna - 25,2 m², schody terenowe -7,5 m², cokoł ogrodzenia i mury oporowe-39,8 m², śmietnik sm1- 13,8 m².
W I ETAPIE do wykonania na całym obszarze objętym inwestycją
- niwelacja terenu – 0,25 ha oraz ogrodzenie – ~149 m.
II.1.4) Miejsce wykonania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw
Rozbudowa cmentarza w granicach działki 19 obręb- Szklarska Poręba 4 ,
obszar objęty inwestycją przylega do istniejącego, czynnego cmentarza .Jest to pas o szerokości ~30 m (licząc od granicy cmentarza istniejącego) , długości ~81 m i powierzchni ~0,25ha
II.1.5) Nomenklatura
|
II.1.5.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
|
|
|
Główny przedmiot
|
45.21.54.00-1 [roboty na cmentarzach]
|
w tym:
|
|
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej
NIE - x TAK
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
NIE - x TAK
II.2) Wielkość lub zakres zamówienia
II.2.1) Wartość lub zakres zamówienia (z uwzględnieniem wszystkich części i opcji, o ile dotyczy)
poniżej 60.000 euro
II.3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania
Okres w miesiącach i/ lub w dniach (licząc od daty udzielenia zamówienia)
lub: Data rozpoczęcia ~ 10/07/2005 i/ lub zakończenia 10/09/2005 (dd/mm/rrrr)
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) Wymagane wadium
2 000 zł
_______________________________________
III.2) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne
Złożenie oświadczenia o braku występowania okoliczności wykluczenia z postępowania i spełnieniu warunków ustawowych -zgodnie z art.24 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Uszczegółowienie warunków uczestnictwa w postępowaniu zawarte jest w SIWZ, a dotyczy w szczególności: - posiadania doświadczenia wyrażającego się zrealizowaniem w okresie
od VII 2000 r. do VI 2005 r. { a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- to z tego okresu} co najmniej jednego zamówienia odpowiadającego swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia -z dokumentem potwierdzającym jego wykonanie z należytą starannością, - dysponowania osobami i podmiotami ( w przypadku konsorcjum) zdolnymi do wykonania zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji , w tym minimum jednym pracownikiem posiadającym uprawnienia do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie do kierowania robotami w zakresie konstrukcyjno-budowlanym oraz aktualną przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa, jak również geodetą prowadzącym obsługę geodezyjną realizowanego zadania, - posiadania polisy ubezpieczenia OC –kontraktowego od kwoty stanowiącej minimum równowartość kontraktu ( dla I etapu), - posiadania środków finansowych na rachunku bankowym ,w dniu podpisania umowy, w wysokości minimum 50.000zł przeznaczonych na realizację zamówienia lub zdolność kredytową co najmniej w takiej wysokości [uwaga: przed podpisaniem umowy wybrany wykonawca będzie zobowiązany przedstawić stosowny i aktualny dokument potwierdzający ].
- dysponowania sprzętem niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia, w tym co najmniej: dwoma koparkami gąsienicowymi o poj. łyżki min.0,25m³, spycharką gąsienicową o mocy min.75 kM, równiarką samojezdną o mocy min.75 kM, walcem statycznym samojezdnym, walcem wibracyjnym samojezdnym o nacisku minimum 2,5T.
-
SEKCJA IV: TRYBY
IV.1) tryb udzielenia zamówienia
Przetarg nieograniczony x
Przetarg ograniczony
Negocjacje z ogłoszeniem
IV.1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia (o ile dotyczy)
Numer ogłoszenia w spisie BZP
|
Nr poz. z // (dd/mm/rrrr)
|
IV.1.3) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu (jeśli dotyczy)
Liczba lub: Minimum / Maksimum
IV.2) Kryteria oceny ofert
A) x - najniższa oferowana cena ryczałtowa za wykonanie zakresu I ETAPU – 100%
lub
B) cena oraz dodatkowe kryteria i ich wagi:
IV.3) Informacje administracyjne
IV.3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia dostępne : do 29/06/2005 r.
oraz dodatkowych wyjaśnień : do 24/06/2005 godz. 9:00
Cena (o ile dotyczy) 20 zł
IV.3.2) Termin składania ofert w postępowaniu)
Data 30/06/2005 godzina 9: 00 (gg:mm)
IV.3.3) Termin związania ofertą (w przypadku trybu przetargu nieograniczonego)
Do (dd/mm/rrrr) lub miesięcy i/ lub 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert
IV.3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert
Data 30/06/2005 (dd/mm/rrrr) godzina 9: 30 (gg:mm)
Miejsce : siedziba Urzędu Miasta Szklarska Poręba, Szklarska Poręba ,ul. M.Buczka 2,
sala konferencyjna - parter
SEKCJA V: INNE INFORMACJE
V.1) Czy zamówienie dotyczy projektu/ programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej?
NIE x TAK
Jeśli tak, wskazać projekt/ program oraz wszelkie pomocne odniesienia__________________________
__________________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________________
V.2) Data wysłania ogłoszenia 14/06/2005 (dd/mm/rrrr)