SZUKAJ   

 
 
Strona główna
Menu:
Dostęp do informacji publicznej
Miasto

Opis miasta i statystyka mieszkańców

Organizacja działania

Statut miasta

Zamierzenia miasta: strategie, plany, programy

Akty prawa miejscowego

Majątek miasta

Budżet miasta

Unia Europejska: projekty i fundusze

Podatki i opłaty lokalne

Ulgi dla inwestorów

Przetargi

Zamówienia publiczne

Dokumenty przebiegu kontroli

Archiwum

Przetarg 31-07-2003 Burmistrz Miasta Szklarska Poręba ogłasza przetarg pisemny nieograniczony na oddanie w dzierżawę na okres 10 lat nieruchomości niezabudowanej,

Przetarg 17-10-2003 Burmistrz Szklarskiej Poręby ogłasza następujące przetargi ustne nieograniczone:

Przetarg 03-03-2004 Burmistrz Szklarskiej Poręby ogłasza następujące przetargi ustne nieograniczone:

Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym - I etap- remont werandy południowej

Przetarg 06-08-2004 Burmistrz Szklarskiej Poręby ogłasza następujące przetargi ustne nieograniczone:

Przetarg 20-09-2004 Burmistrz Szklarskiej Poręby ogłasza następujące przetargi ustne nieograniczone:

Przetarg 24-09-2004

przetarg 2004-11-19 - Burmistrz Szklarskiej Poręby ogłasza następujące przetargi ustne nieograniczone:

przetarg 2004-11-19 - Burmistrz Szklarskiej Poręby ogłasza następujące przetargi ustne nieograniczone :

Przetarg 28-12-2004 - Burmistrz Szklarskiej Poręby ogłasza następujące przetargi ustne nieograniczone:

Przetarg 19-04-2005 Burmistrz Szklarskiej Poręby ogłasza przetarg ustny nieograniczony na oddanie w użytkowanie wieczyste na okres 99 lat nieruchomości zabudowanej budynkiem wpisanym do rejestru zabyt

Przetarg 20-05-2005 na sprzedaż nieruchomości

Przetarg 09-06-2005 na oodanie w wieczyste użytkowanie

Przetarg 09-06-2005 na oodanie w dzierżawę

Przetarg 31-05-2005 na roboty budowlane

Ogłoszenie o zamówieniu usługi - zimowe i letnie oczyszczanie terenu miasta Szklarska Poręba

Ogłoszenie o przetargach na sprzedaż nieruchomości zabudowanych i niezabudowanych położonych w Szklarskiej Porębie, które odbędą się w dniu 15.07.2005 r.

Ogłoszenie - roboty budowlane - modernizacja ulicy Mickiewicza w Szklarskiej Porębie

Ogłoszenie o zamówieniu

Ogłoszenie o zamówieniu 2005-06-20

Ogłoszenie w sprawie wydania Decyzji Wojewody Dolnośląskiego

Ogłoszenie o przetargu - oddanie w dierżawę na okres 10 lat

Ogoszenie o przetargu - oddanie w dzierżawę na okres 20 lat

Strona miejska

Rada Miejska
Urząd Miejski
Miejskie jednostki organizacyjne
Spółki z.o.o
Formularze i wnioski
Nabór pracowników
Stypendia szkolne
Pożytek publiczny
Ochrona środowiska
Oświadczenia majątkowe
Wybory do Sejmu i Senatu
Wybory Samorządowe
Referendum 2008
Wybory do Parlamentu Europejskiego
Wybory Ławników
Kontakty międzynarodowe
Zarządzanie Kryzysowe
Karkonoski System Wodociągów i Kanalizacji
Podmioty:

Redaktor strony
admin admin
Rejestr zmian
Data utworzenia: 2005-05-28 12:39
Ostatnia zmiana: 2005-06-01 13:16
Licznik odwiedzin
Aktualna strona:582
Wszystkie strony:641752

Wersja do wydruku

Instrukcja obsługi
Kontakt
Urząd Miejski w Szklarskiej Porębie
ul. Buczka 2, 58-580 Szklarska Poręba
telefon: 0-75 75 47 700
fax: 0-75 75 47 724
e-mail: sekretariat@szklarskaporeba.pl
strona: www.szklarskaporeba.pl


Ogłoszenie o zamówieniu usługi - zimowe i letnie oczyszczanie terenu miasta Szklarska Poręba


 
Biuletyn Zamówień Publicznych Nr 103 z dnia 2005.05.25
POZYCJA 24055
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Szklarska Poręba: zimowe i letnie oczyszczanie terenu miasta Szklarska Poręba
Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Urząd Miasta Szklarska Poręba, do kontaktów: Agnieszka Bury, ul. Mariana Buczka 2, 58-580 Szklarska Poręba, woj. dolnośląskie, tel. 075 7174811, fax 075 7174818, e-mail: sekretariat@szklarskaporeba.pl, www.szklarskaporeba.pl.
2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1).
3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1).
4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).
5) Rodzaj zamawiającego: szczebel regionalny / lokalny.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Opis
1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane:
1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy:
1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 90.
1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie.
1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zimowe i letnie oczyszczanie terenu miasta Szklarska Poręba.
1.6) Opis/przedmiot zamówienia: A.Utrzymanie czystości ulic i chodników-kod CPV 90.21.10.00-9
B.Wywóz nieczystości stałych z koszy ulicznych,pojemników i innych miejsc-kod CPV 90.12.13.20-0
C.Utrzymanie zieleni miejskiej-kod CPV 77.31.00.00-6 w tym:77.34.00.00-5, 77.31.41.00-5,77.21.14.00-6
D.Zimowe utrzymanie dróg -kod CPV 90.21.20.00-6.
1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: w granicach administracyjnych miasta Szklarska Poręba.
Kod NUTS: PL..
1.8) Nomenklatura
1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 90.21.10.00, 90.12.13.20, 77.31.00.00, 90.21.20.00.
1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC):
1.9) Podział zamówienia na części: Tak.
Oferty można składać w odniesieniu do: wszystkich części.
1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
2) Wielkość lub zakres zamówienia
2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Wartość szacunkowa zamówienia powyżej 130 000 euro.
A.Utrzymanie czystości ulic i chodników~8 800mb
B.Wywóz nieczystości stałych z koszy ulicznych~108 sztuk,pojemników o poj.0,11m3 - 2sztuki i innych miejsc- z terenu m.Szklarska Poręba-6 razy w trakcie trwania umowy
C.Utrzymanie zieleni miejskiej-teren parku o pow.2,61ha,w tym pow.lesnej 1,5ha oraz skwery 1,98 ha.
D.Zimowe utrzymanie dróg~54 km o pow.376 000m2.
2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane:
3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data rozpoczęcia: 20.07.2005; data zakończenia: 30.06.2008;
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) Warunki dotyczące zamówienia
1.1) Wymagane wadia i gwarancje: część 1. (obejmuje zakres zamówienia A.+B.+D.) -33.000 PLN
część 2. (obejmuje zakres C.) - 2.000 PLN.
1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: -wynagrodzenie ryczałtowe określone oddzielnie dla zakresów A.,B.,C.,D.
-rozliczanie w okresach miesięcznych w wysokości określonej w zestawieniach przy formularzach cenowych stanowiacych integralna część ofert,
-termin płatności faktur przelewem do 30 dni.
1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: konsorcjum-dla podmiotów składających wspólną ofertę;
spółka cywilna- dla podmiotów prowadzących działalność gospodarczą.
2) Warunki uczestnictwa
2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne:
-złożenie oświadczenia o braku występowania okoliczności wykluczenia z postępowania i spełnianiu warunków ustawowych-zgodnie z art.24 ust.1 ustawy Prawo zam.publicz. z potwierdzeniem dokumentami,o których mowa w rozporządzeniu Prezesa RM z 07.04.2004 (Dz.U.2004.71.645).Uszczegółowienia warunków uczestnictwa zawarte są w specyfik.istot.warunków zam. (SIWZ)
-dysponowanie bazą wraz ze sprzętem i obsługą na terenie m.Szklarska Poreba( przed podpisaniem umowy wymagany do okazania akt własności lub dzierżawy)
-posiadanie niezbędnego doświadczenia,potencjału technicznego, a także dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zam., w tym:wykazanie minimum po jednej realizacji z każdego zam.określ. jako A.:dzienne utrzymywanie czystości ulic i chodników na pow. minimum 16.ooom2; B.:wywóz nieczystości stałych z koszy i pojemników jednorazowo w ciagu jednego dnia w ilości min. 100 sztuk; C.:utrzymanie zieleni na 4 ha przez minimum trzy miesiace;D.:utrzymanie zimowe dróg w terenie górskim o pow.min.350.ooo m2 w jednym sezonie ; dysponowanie minimalnym sprzętem okresl. w SIWZ; w dniu podpisania umowy dysponow.środ.finan.niezbędnymi do rozpoczęcia realizacji zam.w wysokości 100 tys.PLN lub przyrzeczenie otrzymania kredytu .Dla wybranego wykonawcy na realizatora umowy- wniesienie zabezpiecz.należytego wykon.umowy w wysokosci 5% ceny umownej,dostarcz.polisy ubezp.OC-kontraktowej od kwoty stanowiacej minimum równowartość kontraktu..
2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: -aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewid.działalności gospod.oraz dodatkowo list intencyjny-dla konsorcjum, umowę spółki-dla spółek cywilnych.Dla wykonawcy mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza PL -odpowiednie dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub msc zamieszkania potwierdz.,że nie otwarto jego likwidacji i nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, -aktualne zezwolenie na prowadzeniedziałalnosci w zakresie odbioru nieczystości stałych z terenu m.Szklarska Poręba w okresieobjętym przedmiotem zamówienia..
2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: -sprawozdanie finansowe z opinia o badanym sprawozdaniu przez biegłego rewidenta (jeżeli jest taki obowiązek)za 2003 i 2004 r.,a jeżeli działalność jest prowadzona krócej- za ten okres,-informacji banku,w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy,potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy..
2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: -informacji na temat przecietnej liczby zatrudnionych pracowników w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku prowadzenia działalności w okresie krótszym- z tego okresu, -wykazu osób a w przypadku konsorcjum- dodatkowo wykazu podmiotów,ktore będą wykonywać zamów.z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia,-wykazu wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat usług z podaniem ich wartości,daty,miejsca wykonania oraz z załączeniem dokumentów potwierdzających,że usługi wykonano z należytą starannością..
3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi
3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie.
3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Tak.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony.
1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie.
1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej:
1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia
1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia:
1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje:
1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert:
2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
3) Informacje administracyjne
3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego:
3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 05.07.2005, cena - 20 PLN.
Warunki i sposób płatności: przelewem na k-to: Urząd Miasta-Bank Zach.WBK SA I Oddz.Szklarska Poręba 03109019840000000100810039.
3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 11.07.2005 godzina 09:30.
3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data:
3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski.
3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert.
3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert
3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert:
3.7.2) Data, godzina i miejsce: 11.07.2005, godzina 10:00, Urząd Miasta Szklarska Poręba, ul.M.Buczka 2, sala konferencyjna(parter).
SEKCJA VI: INNE INFORMACJE
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie.
2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń:
3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie.
4) Informacje dodatkowe:
5) Data wysłania ogłoszenia: 18.05.2005.
ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE O CZĘŚCIACH ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ Nr: 1
1) Nomenklatura
1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.10.00, 90.12.13.20, 90.21.20.00.
1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC):
2) Krótki opis: część 1.obejmuje zakres zam. określony jako:A.-utrzym.czystości ulic i chodników[90.21.10.00-9]; B-wywóz nieczystości stałych z koszy ulicz.,pojemników i innych miejsc [90.12.13.20-0]; D.-zimowe utrzymanie dróg na terenie miasta Szklarska Poręba.
3) Zakres lub wartość: zgodnie z zakresem opisanym w punkcie II.2.1)
4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin rozpoczęcia: 20.07.2005; termin dostawy: 30.06.2008.
CZĘŚĆ Nr: 2
1) Nomenklatura
1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.00.00.
1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC):
2) Krótki opis: część 2.obejmuje zakres zamowienia określony jako C.- utrzymanie zieleni miejskiej [77.31.00.00-6].
3) Zakres lub wartość: zgodnie z zakresem opisanym w punkcie II.2.1)
4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin rozpoczęcia: 20.07.2005; termin dostawy: 30.06.2008.