Szklarska Poręba: Pełnienie
nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. Przebudowa ulicy 11.Listopada
w Szklarskiej Porębie
Numer ogłoszenia: 57226 - 2009; data zamieszczenia: 10.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Szklarska Poręba , ul. M. Buczka 2,
58-580 Szklarska Poręba, woj. dolnośląskie, tel. 075 7547712, faks 075 7547724.
·
Adres strony
internetowej zamawiającego: www.szklarskaporeba.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją
zadania pn. Przebudowa ulicy 11.Listopada w Szklarskiej Porębie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub
zakresu zamówienia: Pełnienie nadzoru
inwestorskiego dotyczy realizacji zamówienia pn. Przebudowa ul.11 Listopada w
Szklarskiej Porębie z planowanym terminem rozpoczęcia - kwiecień 2009r. i
zakończenia- listopad 2009r. Ze szczegółowym zakresem przebudowy ulicy można
zapoznać się na stronie internetowej Miasta, gdzie zamieszczona jest
dokumentacja przetargowa. Zakres rzeczowy nadzoru inwestorskiego, stanowiącego
przedmiot postępowania obejmuje: 1- nadzór inwestorski nad wykonaniem
Przebudowy ulicy 11.Listopada - zgodnie z dokumentacją projektową robót
budowlanych branży drogowej, kanalizacji deszczowej, branży instalacyjnej w
zakresie przebudowy urządzeń telekomunikacyjnych i oświetlenia ulicznego oraz
specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót. Rolę koordynatora dla
wszystkich branż pełni inspektor nadzoru branży drogowej. 2- przekazanie
plac budowy wykonawcy w imieniu Zamawiającego 3- reprezentowanie Zamawiającego
na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z pozwoleniem na
budowę, z dokumentacją projektową , specyfikacjami technicznymi wykonania i
odbioru robót , obowiązującymi przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej.
Wymagana ilość pobytów na budowie - minimum dwa (2) razy w ciągu tygodnia . 4- dopilnowanie, żeby cały zakres rzeczowy objęty
dokumentacja projektową i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót
- został wykonany , 5- nadzór nad jakością wykonywanych robót i kontrola
jakości materiałów celem uniknięcia zastosowania materiałów budowlanych
wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie. Zatwierdzenie
zastosowania materiałów poprzez przedłożenie próbek i/lub dokumentów wymaganych
ustawą Prawo Budowlane i Dokumentacją projektową przez inspektora nadzoru winno
być dokonane niezwłocznie, jednak nie później niż w następnym dniu roboczym . 6- sprawdzanie i odbiór robót ulegających
zakryciu lub zanikających - w terminie do 2 dni roboczych od daty otrzymania
zgłoszenia poprzez wpis do dziennika budowy, 7- sprawdzanie obmiaru robót w
zakresie niezbędnym do ustalenia wykonanych zakresów robót - w terminie do 7
dni roboczych od daty otrzymania zgłoszenia poprzez wpis do dziennika budowy i
na zasadach określonych w § 17 Projektu umowy na roboty budowlane 8-
sprawdzanie i odbiór skończonych elementów robót, podlegających odbiorowi
częściowemu - w terminie do 5 dni roboczych od daty otrzymania zgłoszenia
poprzez wpis do dziennika budowy, 9- sprawdzenie i odbiór robót objętych
odbiorem końcowym - w terminie do 7 dni roboczych od daty wpisu o zakończeniu
przedmiotu umowy potwierdzenie w dzienniku budowy
osiągnięcia gotowości do odbioru, 10- uczestniczenie w próbach i odbiorach
technicznych , których obowiązek przeprowadzenia wynika z przepisów
szczególnych, 11- wydawanie kierownikowi budowy i kierownikom robót poleceń
dotyczących usuwania nieprawidłowości lub zagrożeń , 12- egzekwowanie od
wykonawcy i przedstawianie, na każde żądanie Zamawiającego, dokumentów/ dowodów
dopuszczenia do stosowania materiałów i wyrobów budowlanych, 13- egzekwowanie
od kierownika budowy i kierowników robót dokonanie poprawek bądź ponownego
wykonania wadliwie wykonanych robót, 14- dopilnowanie , ze strony
Zamawiającego, przestrzeganie na budowie przepisów bhp , 15- wstrzymanie
dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać
zagrożenie lub spowodowała niedopuszczalną niezgodność z dokumentacją
projektową lub pozwoleniem na budowę, 16- wskazywanie możliwości powstania ewentualnych opóźnień lub zagrożeń w realizacji zadania, 17-
analiza i ocena dotycząca proponowanych przez wykonawcę sposobów rozwiązywania
powstałych problemów oraz przewidywanych zagrożeń, 18- uczestniczenie w
organizowanych przez Zamawiającego systematycznych naradach koordynacyjnych ,
planowanych jeden raz w tygodniu , 19- przyjęcie od wykonawcy skompletowanej
całościowej dokumentacji powykonawczej , sprawdzenie jej kompletności poprzez
dokonanie stosownej adnotacji i uczestniczenie w czynnościach odbioru końcowego
przekazywanego zadania ( dotyczy etapów i całości ), 20- uczestniczenie w
bieżącym i końcowym rozliczeniu finansowym zadania ( dotyczy etapów i całości
), 21- uczestniczenie w odbiorze końcowym , odbiorze pogwarancyjnym oraz
przeglądach gwarancyjnych , 22- w przypadku wystąpienia robót dodatkowych -
uzupełniających prowadzenie nadzoru inwestorskiego nad ich realizacją , za
dodatkowym wynagrodzeniem wyliczonym wskaźnikiem % od wartości netto zamówienia uzupełniającego nie wyższym niż określonym
dla zamówienia podstawowego..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00-9.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień
uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie jest wymagane
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
·
Opis warunków
udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych
warunków: Wykonawcy ubiegający się o
zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w
postępowaniu: 1- posiadać uprawnienia do wykonania działalności lub czynności w
zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia 2- posiadać niezbędną wiedzę i
doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do
wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do
udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.
Wykonawca musi wskazać do uczestniczenia w wykonaniu niniejszego zamówienia : na część I. - inspektora
nadzoru inwestorskiego robót drogowych - minimalne kwalifikacje: posiadanie
ważnych uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi w specjalności
drogowej bez ograniczeń -zgodnie z ustawą z 07.07.1994 r.
Prawo budowlane lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały
wydane na podstawie wcześniej wydanych przepisów oraz dokumentu
potwierdzającego przynależność do polskiej , właściwej Izby Inżynierów
Budownictwa - z datą ważności na dzień otwarcia ofert; - minimalne
doświadczenie zawodowe: co najmniej 36 miesięcy na stanowisku inspektora
nadzoru branży drogowej, pełnienie funkcji inspektora nadzoru branży drogowej
nad co najmniej dwoma ( 2 ) robotami drogowymi w okresie ostatnich 3 lat przed
dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest
krótszy - w tym okresie, Przez wymagane minimalne doświadczenie zawodowe należy
rozumieć łączną ilość miesięcy przepracowanych na stanowisku inspektora nadzoru
branży drogowej , przy realizacji podobnych robót. Do doświadczenia zawodowego
na stanowisku inspektora nadzoru nie sumuje się okresu zatrudnienia osoby na
innych budowach w tym samym czasie . Przez wymagany
staż pracy należy rozumieć okres od daty uzyskania uprawnień budowlanych do
daty ukazania się ogłoszenia o niniejszym zamówieniu na portalu centralnym UZP
- w Biuletynie Zamówień Publicznych . Przez podobne
roboty branży drogowej rozumie się prace polegające na budowie lub przebudowie
lub remoncie nawierzchni dróg klasy co najmniej lokalnej . na
część II. - inspektora nadzoru inwestorskiego robót
instalacyjnych w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych -
minimalne kwalifikacje: posiadanie ważnych uprawnień budowlanych do kierowania
robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej bez ograniczeń - w zakresie
sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych - zgodnie z ustawą z 07.07.1994 r. Prawo budowlane lub odpowiadające im ważne uprawnienia
budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej wydanych przepisów oraz
dokumentu potwierdzającego przynależność do polskiej , właściwej Izby
Inżynierów Budownictwa - z datą ważności na dzień otwarcia ofert; - minimalne
doświadczenie zawodowe: co najmniej 36 miesięcy na stanowisku inspektora
nadzoru branży instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń
wodociągowych lub kanalizacyjnych, pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad co
najmniej dwoma ( 2 ) robotami instalacyjnymi w zakresie sieci, instalacji i
urządzeń wodociągowych lub kanalizacyjnych, w okresie ostatnich 3 lat przed
dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy
- w tym okresie, Przez wymagane minimalne doświadczenie zawodowe należy
rozumieć łączną ilość miesięcy przepracowanych na
stanowisku inspektora nadzoru branży instalacyjnej- sanitarnej , przy
realizacji podobnych robót. Do doświadczenia zawodowego na stanowisku
inspektora nadzoru nie sumuje się okresu zatrudnienia osoby na innych budowach
w tym samym czasie . Przez wymagany staż pracy należy
rozumieć okres od daty uzyskania uprawnień budowlanych do daty ukazania się
ogłoszenia o niniejszym zamówieniu na portalu centralnym UZP - w Biuletynie
Zamówień Publicznych . Przez podobne roboty branży
instalacyjnej - sanitarnej rozumie się prace polegające na budowie lub
przebudowie lub remoncie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych
, kanalizacyjnych. na część III. - inspektora nadzoru inwestorskiego robót instalacyjnych w
zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych -
minimalne kwalifikacje: posiadanie ważnych uprawnień budowlanych do kierowania
robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej bez ograniczeń - w zakresie
sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych - minimalne
doświadczenie zawodowe: 36 miesięcy na stanowisku inspektora nadzoru branży
elektrycznej lub elektroenergetycznej, w tym pełnienie funkcji inspektora
nadzoru nad co najmniej jedną ( 1 ) realizacją oświetlenia ulicznego na odcinku
co najmniej jednego (1) kilometra , w okresie ostatnich 3 lat przed dniem
wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -
w tym okresie, Przez wymagane minimalne doświadczenie zawodowe należy rozumieć
łączną ilość miesięcy przepracowanych na stanowisku inspektora
nadzoru branży instalacyjnej- elektrycznej lub elektroenergetycznej, przy
realizacji podobnych robót. Do doświadczenia zawodowego na stanowisku
inspektora nadzoru nie sumuje się okresu zatrudnienia osoby na innych budowach
w tym samym czasie . Przez wymagany staż pracy należy
rozumieć okres od daty uzyskania uprawnień budowlanych do daty ukazania się
ogłoszenia o niniejszym zamówieniu na portalu centralnym UZP - w Biuletynie
Zamówień Publicznych . Przez podobne roboty branży
instalacyjnej - elektrycznej lub elektroenergetycznej rozumie się prace
polegające na budowie lub przebudowie lub remoncie instalacji oświetlenia ulicznego . 3- znajdować się w sytuacji ekonomicznej i
finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. 4- nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24
u.p.z.p. Ocena spełniania
przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana systemem jedynkowym wg
zasady spełnia / nie spełnia..
·
Informacja o
oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu
potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania powyższych warunków
wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty: ad. 1- - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne
zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne
przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności
gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu
składania ofert. ad. 2- - wykaz
- zestawienie informacji na temat kwalifikacji zawodowych i doświadczenia osoby
ubiegającej się o zamówienie, z których jednoznacznie wynika, że osoba spełnia
co najmniej wymagane kwalifikacje i doświadczenie , wykorzystując do tego celu
proponowany przez Zamawiającego wzór CV według wzoru stanowiącego załącznik 3. do IDW. Do wykazu należy dołączyć: - dokument stwierdzający,
że osoba ta posiada wymagane uprawnienia, - aktualne na dzień upływu terminu
składania ofert zaświadczenia potwierdzające przynależność do Okręgowej Izby
Inżynierów Budownictwa. ad. 4- - oświadczenie,
sporządzone według wzoru stanowiącego integralny załącznik nr 2 do IDW, o
spełnianiu warunków udziału w postępowaniu . 2.1 . Stosownie do treści § 2
Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z 19 maja 2006 r. (Dz. U. Nr 87, poz.
605, ze zmianami ) w sprawie rodzaju dokumentów,
jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą
być składane, to jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza
terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa powyżej
w pkt. ad. 9.1.1., składa dokument lub dokumenty,
wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce
zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono
upadłości- wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu
składania ofert. 2.2. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z
tłumaczeniem na język polski , sporządzonym lub
poświadczonym przez wykonawcę..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres
strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków
zamówienia: www.szklarskaporeba.pl
link BIP.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
bezplatnie ze strony internetowej Miasta lub bezposrednio pocztą elektroniczną
po zgłoszeniu zapotrzebowania :jhanusz@o2.pl.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu lub ofert:
18.03.2009 godzina 08:15, miejsce: Urząd Miasta
Szklarska Poręba , ul . M. Buczka 2 , 58-580 Szklarska Poręba lub osobiście - w
Biurze Obsługi Interesantów- parter ( adres j. w.),.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania
ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące
finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przdsięwzięcie inwestycyjne pn. Przebudowa ulicy
11.Listopada w Szklarskiej Porębie jest realizowane w ramach Regionalnego
Programu Operacyjnego dla województwa dolnośląskiego.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA:
inspektor nadzoru inwestorskiego robót drogowych.
·
1) Krótki opis
ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pełnienie nadzoru inwestorskiego przy realizacji
robót budowlanychw branży drogowej obejmujacych przebudowę drogi o łącznej
długości 1 846,57 mb, z całkowitą wymianą konstrukcji istniejącej jezdni,
wykonanie odwodnienia nawierzchni, wykonanie przepustu drogowego pod istniejącą
drogą powiatową, formowanie skarp, usunięcie drzew kolidujących z nową skrajnią
drogową. Inspektor nadzoru robó drogowych pełni funkcję koordynatora dla
wszystkich branż ..
·
2) Wspólny
Słownik Zamówień (CPV):
71.52.00.00-9.
·
3) Czas
trwania lub termin wykonania:
Zakończenie: 20.12.2009.
·
4) Kryteria
oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA:
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego robót instalacyjnych w
zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych.
·
1) Krótki opis
ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pełnienie nadzoru inwestorskiego przy robotach
budowlanych związanych z wykonaniem kanalizacji deszczowej obejmujacej:
wykonanie ~ 1 467 m sieci kanalizacji deszczowej odprowadzającej wody deszczowe
z powierzchni jezdni, wykonanie przyłącza kanalizacji deszczowej do wpustów
ulicznych~ 176 m wykonanie wpustów deszczowych ~ 55 szt. Utrudnienie stanowić
mogą występujące uzbrojenia sieci i przyłącza wody , kanalizacji,
gazu oraz kable elektryczne i telekomunikacyjne. w
branży : przebudowy urządzeń telekomunikacyjnych: zabezpieczenie kabli
telekomunikacyjnych ~2198 m przesunięcie 5 szt. drewnianych słupów
telefonicznych oraz studni kablowej poza obręb projektowanej drogi.
·
2) Wspólny
Słownik Zamówień (CPV):
71.52.00.00-9.
·
3) Czas
trwania lub termin wykonania:
Zakończenie: 20.12.2009.
·
4) Kryteria
oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA:
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego robót instalacyjnych w
zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych
..
·
1) Krótki opis
ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nadzor inwestorski przy realizacji robót budowlanych
w zakresie przebudowy urządzeń telekomunikacyjnych polegajacej na
zabezpieczeniu kabli telekomunikacyjnych ~2198 m przesunięciu 5 szt.
drewnianych słupów telefonicznych oraz studni kablowej poza obręb projektowanej
drogi oraz oświetlenia ulicznego polegajacego na: wykonaniu nowego oświetlenia
ulicznego ~82 szt słupów, wykonaniu sieci oświetleniowej kablem YAKY lub YAKXS
~2480 m..
·
2) Wspólny
Słownik Zamówień (CPV):
71.52.00.00-9.
·
3) Czas
trwania lub termin wykonania:
Zakończenie: 20.12.2009.
·
4) Kryteria
oceny ofert:najniższa cena.