Szklarska Poręba: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. Przebudowa ulicy 11.Listopada w Szklarskiej Porębie
Numer ogłoszenia: 57226 - 2009; data zamieszczenia: 10.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Szklarska Poręba , ul. M. Buczka 2, 58-580 Szklarska Poręba, woj. dolnośląskie, tel. 075 7547712, faks 075 7547724.

·                  Adres strony internetowej zamawiającego: www.szklarskaporeba.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. Przebudowa ulicy 11.Listopada w Szklarskiej Porębie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Pełnienie nadzoru inwestorskiego dotyczy realizacji zamówienia pn. Przebudowa ul.11 Listopada w Szklarskiej Porębie z planowanym terminem rozpoczęcia - kwiecień 2009r. i zakończenia- listopad 2009r. Ze szczegółowym zakresem przebudowy ulicy można zapoznać się na stronie internetowej Miasta, gdzie zamieszczona jest dokumentacja przetargowa. Zakres rzeczowy nadzoru inwestorskiego, stanowiącego przedmiot postępowania obejmuje: 1- nadzór inwestorski nad wykonaniem Przebudowy ulicy 11.Listopada - zgodnie z dokumentacją projektową robót budowlanych branży drogowej, kanalizacji deszczowej, branży instalacyjnej w zakresie przebudowy urządzeń telekomunikacyjnych i oświetlenia ulicznego oraz specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót. Rolę koordynatora dla wszystkich branż pełni inspektor nadzoru branży drogowej. 2- przekazanie plac budowy wykonawcy w imieniu Zamawiającego 3- reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z pozwoleniem na budowę, z dokumentacją projektową , specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót , obowiązującymi przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej. Wymagana ilość pobytów na budowie - minimum dwa (2) razy w ciągu tygodnia . 4- dopilnowanie, żeby cały zakres rzeczowy objęty dokumentacja projektową i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót - został wykonany , 5- nadzór nad jakością wykonywanych robót i kontrola jakości materiałów celem uniknięcia zastosowania materiałów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie. Zatwierdzenie zastosowania materiałów poprzez przedłożenie próbek i/lub dokumentów wymaganych ustawą Prawo Budowlane i Dokumentacją projektową przez inspektora nadzoru winno być dokonane niezwłocznie, jednak nie później niż w następnym dniu roboczym . 6- sprawdzanie i odbiór robót ulegających zakryciu lub zanikających - w terminie do 2 dni roboczych od daty otrzymania zgłoszenia poprzez wpis do dziennika budowy, 7- sprawdzanie obmiaru robót w zakresie niezbędnym do ustalenia wykonanych zakresów robót - w terminie do 7 dni roboczych od daty otrzymania zgłoszenia poprzez wpis do dziennika budowy i na zasadach określonych w § 17 Projektu umowy na roboty budowlane 8- sprawdzanie i odbiór skończonych elementów robót, podlegających odbiorowi częściowemu - w terminie do 5 dni roboczych od daty otrzymania zgłoszenia poprzez wpis do dziennika budowy, 9- sprawdzenie i odbiór robót objętych odbiorem końcowym - w terminie do 7 dni roboczych od daty wpisu o zakończeniu przedmiotu umowy potwierdzenie w dzienniku budowy osiągnięcia gotowości do odbioru, 10- uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych , których obowiązek przeprowadzenia wynika z przepisów szczególnych, 11- wydawanie kierownikowi budowy i kierownikom robót poleceń dotyczących usuwania nieprawidłowości lub zagrożeń , 12- egzekwowanie od wykonawcy i przedstawianie, na każde żądanie Zamawiającego, dokumentów/ dowodów dopuszczenia do stosowania materiałów i wyrobów budowlanych, 13- egzekwowanie od kierownika budowy i kierowników robót dokonanie poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, 14- dopilnowanie , ze strony Zamawiającego, przestrzeganie na budowie przepisów bhp , 15- wstrzymanie dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie lub spowodowała niedopuszczalną niezgodność z dokumentacją projektową lub pozwoleniem na budowę, 16- wskazywanie możliwości powstania ewentualnych opóźnień lub zagrożeń w realizacji zadania, 17- analiza i ocena dotycząca proponowanych przez wykonawcę sposobów rozwiązywania powstałych problemów oraz przewidywanych zagrożeń, 18- uczestniczenie w organizowanych przez Zamawiającego systematycznych naradach koordynacyjnych , planowanych jeden raz w tygodniu , 19- przyjęcie od wykonawcy skompletowanej całościowej dokumentacji powykonawczej , sprawdzenie jej kompletności poprzez dokonanie stosownej adnotacji i uczestniczenie w czynnościach odbioru końcowego przekazywanego zadania ( dotyczy etapów i całości ), 20- uczestniczenie w bieżącym i końcowym rozliczeniu finansowym zadania ( dotyczy etapów i całości ), 21- uczestniczenie w odbiorze końcowym , odbiorze pogwarancyjnym oraz przeglądach gwarancyjnych , 22- w przypadku wystąpienia robót dodatkowych - uzupełniających prowadzenie nadzoru inwestorskiego nad ich realizacją , za dodatkowym wynagrodzeniem wyliczonym wskaźnikiem % od wartości netto zamówienia uzupełniającego nie wyższym niż określonym dla zamówienia podstawowego..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00-9.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie jest wymagane

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

·                  Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1- posiadać uprawnienia do wykonania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia 2- posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Wykonawca musi wskazać do uczestniczenia w wykonaniu niniejszego zamówienia : na część I. - inspektora nadzoru inwestorskiego robót drogowych - minimalne kwalifikacje: posiadanie ważnych uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń -zgodnie z ustawą z 07.07.1994 r. Prawo budowlane lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej wydanych przepisów oraz dokumentu potwierdzającego przynależność do polskiej , właściwej Izby Inżynierów Budownictwa - z datą ważności na dzień otwarcia ofert; - minimalne doświadczenie zawodowe: co najmniej 36 miesięcy na stanowisku inspektora nadzoru branży drogowej, pełnienie funkcji inspektora nadzoru branży drogowej nad co najmniej dwoma ( 2 ) robotami drogowymi w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, Przez wymagane minimalne doświadczenie zawodowe należy rozumieć łączną ilość miesięcy przepracowanych na stanowisku inspektora nadzoru branży drogowej , przy realizacji podobnych robót. Do doświadczenia zawodowego na stanowisku inspektora nadzoru nie sumuje się okresu zatrudnienia osoby na innych budowach w tym samym czasie . Przez wymagany staż pracy należy rozumieć okres od daty uzyskania uprawnień budowlanych do daty ukazania się ogłoszenia o niniejszym zamówieniu na portalu centralnym UZP - w Biuletynie Zamówień Publicznych . Przez podobne roboty branży drogowej rozumie się prace polegające na budowie lub przebudowie lub remoncie nawierzchni dróg klasy co najmniej lokalnej . na część II. - inspektora nadzoru inwestorskiego robót instalacyjnych w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych - minimalne kwalifikacje: posiadanie ważnych uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej bez ograniczeń - w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych - zgodnie z ustawą z 07.07.1994 r. Prawo budowlane lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej wydanych przepisów oraz dokumentu potwierdzającego przynależność do polskiej , właściwej Izby Inżynierów Budownictwa - z datą ważności na dzień otwarcia ofert; - minimalne doświadczenie zawodowe: co najmniej 36 miesięcy na stanowisku inspektora nadzoru branży instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych lub kanalizacyjnych, pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad co najmniej dwoma ( 2 ) robotami instalacyjnymi w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych lub kanalizacyjnych, w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, Przez wymagane minimalne doświadczenie zawodowe należy rozumieć łączną ilość miesięcy przepracowanych na stanowisku inspektora nadzoru branży instalacyjnej- sanitarnej , przy realizacji podobnych robót. Do doświadczenia zawodowego na stanowisku inspektora nadzoru nie sumuje się okresu zatrudnienia osoby na innych budowach w tym samym czasie . Przez wymagany staż pracy należy rozumieć okres od daty uzyskania uprawnień budowlanych do daty ukazania się ogłoszenia o niniejszym zamówieniu na portalu centralnym UZP - w Biuletynie Zamówień Publicznych . Przez podobne roboty branży instalacyjnej - sanitarnej rozumie się prace polegające na budowie lub przebudowie lub remoncie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych , kanalizacyjnych. na część III. - inspektora nadzoru inwestorskiego robót instalacyjnych w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych - minimalne kwalifikacje: posiadanie ważnych uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej bez ograniczeń - w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych - minimalne doświadczenie zawodowe: 36 miesięcy na stanowisku inspektora nadzoru branży elektrycznej lub elektroenergetycznej, w tym pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad co najmniej jedną ( 1 ) realizacją oświetlenia ulicznego na odcinku co najmniej jednego (1) kilometra , w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, Przez wymagane minimalne doświadczenie zawodowe należy rozumieć łączną ilość miesięcy przepracowanych na stanowisku inspektora nadzoru branży instalacyjnej- elektrycznej lub elektroenergetycznej, przy realizacji podobnych robót. Do doświadczenia zawodowego na stanowisku inspektora nadzoru nie sumuje się okresu zatrudnienia osoby na innych budowach w tym samym czasie . Przez wymagany staż pracy należy rozumieć okres od daty uzyskania uprawnień budowlanych do daty ukazania się ogłoszenia o niniejszym zamówieniu na portalu centralnym UZP - w Biuletynie Zamówień Publicznych . Przez podobne roboty branży instalacyjnej - elektrycznej lub elektroenergetycznej rozumie się prace polegające na budowie lub przebudowie lub remoncie instalacji oświetlenia ulicznego . 3- znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. 4- nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 u.p.z.p. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana systemem jedynkowym wg zasady spełnia / nie spełnia..

·                  Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania powyższych warunków wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty: ad. 1- - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. ad. 2- - wykaz - zestawienie informacji na temat kwalifikacji zawodowych i doświadczenia osoby ubiegającej się o zamówienie, z których jednoznacznie wynika, że osoba spełnia co najmniej wymagane kwalifikacje i doświadczenie , wykorzystując do tego celu proponowany przez Zamawiającego wzór CV według wzoru stanowiącego załącznik 3. do IDW. Do wykazu należy dołączyć: - dokument stwierdzający, że osoba ta posiada wymagane uprawnienia, - aktualne na dzień upływu terminu składania ofert zaświadczenia potwierdzające przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. ad. 4- - oświadczenie, sporządzone według wzoru stanowiącego integralny załącznik nr 2 do IDW, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu . 2.1 . Stosownie do treści § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z 19 maja 2006 r. (Dz. U. Nr 87, poz. 605, ze zmianami ) w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane, to jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa powyżej w pkt. ad. 9.1.1., składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości- wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.2. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski , sporządzonym lub poświadczonym przez wykonawcę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

 

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.

 

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szklarskaporeba.pl link BIP.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: bezplatnie ze strony internetowej Miasta lub bezposrednio pocztą elektroniczną po zgłoszeniu zapotrzebowania :jhanusz@o2.pl.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.03.2009 godzina 08:15, miejsce: Urząd Miasta Szklarska Poręba , ul . M. Buczka 2 , 58-580 Szklarska Poręba lub osobiście - w Biurze Obsługi Interesantów- parter ( adres j. w.),.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przdsięwzięcie inwestycyjne pn. Przebudowa ulicy 11.Listopada w Szklarskiej Porębie jest realizowane w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla województwa dolnośląskiego.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: inspektor nadzoru inwestorskiego robót drogowych.

·                  1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pełnienie nadzoru inwestorskiego przy realizacji robót budowlanychw branży drogowej obejmujacych przebudowę drogi o łącznej długości 1 846,57 mb, z całkowitą wymianą konstrukcji istniejącej jezdni, wykonanie odwodnienia nawierzchni, wykonanie przepustu drogowego pod istniejącą drogą powiatową, formowanie skarp, usunięcie drzew kolidujących z nową skrajnią drogową. Inspektor nadzoru robó drogowych pełni funkcję koordynatora dla wszystkich branż ..

·                  2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00-9.

·                  3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2009.

·                  4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego robót instalacyjnych w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych.

·                  1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pełnienie nadzoru inwestorskiego przy robotach budowlanych związanych z wykonaniem kanalizacji deszczowej obejmujacej: wykonanie ~ 1 467 m sieci kanalizacji deszczowej odprowadzającej wody deszczowe z powierzchni jezdni, wykonanie przyłącza kanalizacji deszczowej do wpustów ulicznych~ 176 m wykonanie wpustów deszczowych ~ 55 szt. Utrudnienie stanowić mogą występujące uzbrojenia sieci i przyłącza wody , kanalizacji, gazu oraz kable elektryczne i telekomunikacyjne. w branży : przebudowy urządzeń telekomunikacyjnych: zabezpieczenie kabli telekomunikacyjnych ~2198 m przesunięcie 5 szt. drewnianych słupów telefonicznych oraz studni kablowej poza obręb projektowanej drogi.

·                  2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00-9.

·                  3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2009.

·                  4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego robót instalacyjnych w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych ..

·                  1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nadzor inwestorski przy realizacji robót budowlanych w zakresie przebudowy urządzeń telekomunikacyjnych polegajacej na zabezpieczeniu kabli telekomunikacyjnych ~2198 m przesunięciu 5 szt. drewnianych słupów telefonicznych oraz studni kablowej poza obręb projektowanej drogi oraz oświetlenia ulicznego polegajacego na: wykonaniu nowego oświetlenia ulicznego ~82 szt słupów, wykonaniu sieci oświetleniowej kablem YAKY lub YAKXS ~2480 m..

·                  2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00-9.

·                  3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2009.

·                  4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.